falling

Followers

Wednesday, 24 August 2011

nk b0owat ape niyh?%#$*&@ entry niyh mengarot & x dew kene mengene dgn korunk pun.

fuhhhh..bowink gler ary niyh..kalau x cuti cbok cgt nak cuti..bile dah cuti bosan cgt..dok rumah dah terlampau berehat..sakit2 badan aq di buat nye..haaa..pew lagi..tadi aq pown ajak my laply cousin (linda) teman aq g wat rambut..hehe..saloon larh pew agy..dah tade keje cgt abis kan duet la..ngee.. :D
 
tape la bukan selalu pown..rmbut aq niyh dah mcm rambut kak limah..haha..x taw nk potong cam ner..aq dah x sanggop nk rebond lg..terseksa la rmbut aq niyh..fikir2 pny fikir better aq potong and wat treatment jew..yela duet bkn myk pown nk wat bagai2 kan..tu pown arap kan ayah tercinte yg bg duet..hukhuk.

bile cite pasal rmbut..hmmmm..masing2 mule la berkate-kate... lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal................

orang pertame : ibu!
daripade membazir duet wat rambut baek along pakai tudung..mmm

orang kedua: ayah!
ayah tengok along chantek lg bile pakai tudung taw..

orang kitige: bie!
berat cgt kew tudung tu yunk?

orang keempat: cikgu hasni!
kalau nadya ade niat nak berubah nadya akan di temukan dgn orang yang baek2..cikgu sayang nadya <3!

dan bermacam-macam lagi.......

mmm..cikgu hasni memang bole bace fikiran orang biase nye..lagi-lagi aq..sampai budak-budak niyh ckp dye mak angkat aq..hmmm..memang aq nak berubah..tapi slow2..aq taw aq akan pakai jgk tudung suatu ary nnt..maksud aq pkai tudung secare permanent bkn temporary cam skunk niyh..azam aq bile aq pakai tudung aq mesti menutup aurat dgn sempurne....

orang selalu menganggap seseorang yang pakai tudung tu baek and yang x pakai tudung tu x baek..why??luaran x mencermin kan ape-ape..sedang kan masih ramai di luar sane yg pakai tudung tapi berkelakuan x senonoh malah masih tinggal kan solat mereka..yang penting kite cube memperbaiki diri masing2 menuju kearah yang lebih baik..

terima kasih kepada semua yang ambil berat.



No comments:

Post a Comment